REGULAMENTELE MAGAZINULUI ONLINE
§ 1. DISPOZIȚII GENERALE ȘI DEFINIȚII
- Prezentul Regulament al magazinului pe internet se aplică magazinului operat de Internet Shop Łukasz Muzal NIP 531-17-08-413 pe următoarele domenii: sisano.ro
- În cazul în care nu se precizează în mod explicit altceva în acești Termeni și condiții, aceștia se adresează atât consumatorilor, cât și întreprinderilor.
- Termenii și condițiile sunt disponibile pe site-ul web: sisano.ro
- Înainte de a utiliza magazinul online, clientul este obligat să se familiarizeze cu conținutul Termenilor și condițiilor.
- Înainte ca Clientul să poată utiliza serviciile disponibile în Magazinul online, este necesar să accepte conținutul Termenilor și Condițiilor prin bifarea căsuței corespunzătoare din formular.
- Ori de câte ori sunt utilizate următoarele expresii în acești termeni și condiții, acestea se înțeleg după cum urmează:
- Client:
1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină,
2) o persoană fizică cu capacitate juridică limitată care, în conformitate cu dispozițiile relevante ale legislației general aplicabile, poate efectua o acțiune juridică fără participarea unui reprezentant legal; 3) persoană juridică; 4) o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia legea îi acordă capacitate juridică – care a încheiat sau intenționează să încheie un contract de vânzare cu vânzătorul. - Client:
1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină,
2) o persoană fizică cu capacitate juridică limitată care, în conformitate cu dispozițiile relevante ale legislației general aplicabile, poate efectua o acțiune juridică fără participarea unui reprezentant legal;
3) persoană juridică;
4) o entitate organizațională fără personalitate juridică căreia i se acordă capacitate juridică prin lege
– utilizarea sau intenția de a utiliza un serviciu electronic. - Consumator – o persoană fizică care încheie un contract de vânzare cu Vânzătorul în cadrul magazinului online, al cărui obiect nu este direct legat de activitatea sa economică sau profesională.
- Bunuri/Produs – produsele puse la dispoziție de către Vânzător în Magazinul Online care pot face obiectul unui Contract de vânzare între Client și Vânzător, respectiv Ceară
- Vânzător sau furnizor de servicii – Internet Shop Łukasz Muzal NIP 531-17-08-413
- Regulamente – prezentul regulament al Magazinului Internet.
- Magazin online – magazin online operat de către Vânzător și disponibil la: sisano.ro
- Contract de vânzare – un contract de vânzare de bunuri, care poate fi încheiat între Client și Vânzător prin intermediul magazinului de internet Sisano, care, în ceea ce privește livrarea bunurilor, va fi executat de către Furnizor.
- Furnizor: Sisano
- Dropshipping- modelul logistic de vânzare în vigoare în Magazinul Online, în care, după încheierea Contractului de vânzare a Bunurilor, procesul de livrare a Bunurilor este transferat Furnizorului.
- Client:
§ 2. SERVICII ELECTRONICE ȘI UTILIZAREA SERVICIILOR
Furnizorul de servicii va pune la dispoziția destinatarilor de servicii următoarele servicii electronice (denumite “servicii electronice”) prin intermediul magazinului online:
- Cont – un serviciu care constă în stabilirea desemnării individuale a Clientului (login) și a parolei și care permite Clientului să acceseze și să ofere Furnizorului de servicii accesul la un set de resurse din sistemul TIC al Furnizorului de servicii, în care sunt colectate informațiile furnizate de Client și informațiile despre comenzile sale în Magazinul online.
- Începutul serviciului de cont: necesită o procedură de înregistrare care constă în: completarea unui formular, apăsarea butonului “înregistrare” sau plasarea unei comenzi, transmiterea unei declarații de acceptare a Termenilor și condițiilor (prin intermediul căsuței de consimțământ prin bifarea “x”), transmiterea unei declarații de acceptare a Politicii de confidențialitate împreună cu Politica privind cookie-urile (prin intermediul căsuței de consimțământ prin bifarea “x”), acordarea consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri legate de funcționarea Magazinului online (prin intermediul căsuței de consimțământ prin bifarea “x”).
- Atunci când se face clic pe butonul “register”, se încheie un contract de servicii. La completarea formularului, destinatarul serviciului introduce datele sale: numele și prenumele (firma), adresa/localitatea (strada, numărul casei/apartamentului, codul poștal, orașul, țara), adresa de e-mail, numărul de telefon de contact și parola individuală. Pentru persoanele care nu sunt consumatori, este necesar să se furnizeze și numele societății și numărul de TVA.
- Contul este un serviciu gratuit și este furnizat pentru o perioadă de timp nedeterminată. Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără a da vreun motiv, de a solicita Furnizorului de servicii să întrerupă serviciul, pentru aceasta fiind suficient să trimită o cerere Furnizorului de servicii, în special prin e-mail la adresa: kontakt@sisano.ro.
- Pentru a avea acces la conținutul gratuit, clientul trebuie să se înregistreze prin intermediul contului, în timp ce pentru a avea acces și, ulterior, pentru a descărca conținutul gratuit, este necesar să furnizeze adresa de e-mail a clientului sau să completeze formularul de contact de pe site.
- Comandă – un serviciu disponibil în toate zilele lucrătoare (adică cu excepția duminicilor și a sărbătorilor legale), 24 de ore pe zi, care permite, prin intermediul Contului sau direct pe Magazinul online, plasarea unei comenzi la Furnizorul de servicii prin adăugarea de Produse într-un coș electronic de cumpărături și stabilirea termenilor Contractului de vânzare, inclusiv a metodei de plată.
- Comanda se face prin intermediul unui formular interactiv din magazinul online. Clientul începe procedura de comandă prin adăugarea primului produs în coșul de cumpărături electronic din Magazinul online. Odată ce produsele comandate au fost completate, clientul, făcând clic pe caseta “Cumpără și plătește”, încheie concomitent procedura de comandă și, din acel moment, nu mai poate modifica comanda sa.
- Serviciul de comandă necesită adresa de e-mail și numărul de telefon de contact, precum și detaliile contractului de vânzare: Produs(e), cantitatea de produs(e), metoda de plată.
- Serviciul de Comandă este furnizat gratuit și are un caracter unic și se termină imediat ce comanda este trimisă Furnizorului de servicii.
- Newsletter – un serviciu care permite Furnizorului de servicii să primească automat e-mailuri care conțin informații despre Produse, noutăți și promoții în Magazinul online.
- Pentru a începe să utilizați serviciul de buletin informativ este necesar să furnizați o adresă de e-mail, să faceți clic pe caseta “Abonare” și să confirmați începerea serviciului făcând clic pe link-ul de confirmare trimis automat la adresa de e-mail furnizată.
- Serviciul de buletin informativ este gratuit și este furnizat pe o perioadă nedeterminată. Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără a oferi vreun motiv, să solicite Furnizorului de servicii întreruperea serviciului, pentru care este suficient să trimită o cerere Furnizorului de servicii, în special prin e-mail la adresa: kontakt@sisano.ro.
- Furnizorul de servicii indică următoarele cerințe tehnice necesare pentru a lucra cu sistemul TIC utilizat de către furnizorul de servicii:
- un dispozitiv cu acces la internet (de exemplu, un laptop, un computer, un alt dispozitiv multimedia cu acces la internet);
- acces la e-mail și posesia unui cont de e-mail activ;
- acces la un browser web: Chrome
- Fiecare Client este obligat să utilizeze Magazinul online într-un mod conform cu legea și cu bunele practici, cu respectarea drepturilor personale, a drepturilor de autor și a proprietății intelectuale ale Furnizorului de servicii și ale terților.
- Clientul este obligat să introducă datele în conformitate cu faptele.
- Clientului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal, să utilizeze Magazinul online într-un mod care contravine legii, moralității sau care încalcă drepturile personale ale terților.
- În legătură cu furnizarea serviciilor descrise mai sus și cu operarea Magazinului online (care nu se referă la reclamații privind Produsele achiziționate), este posibil să se facă reclamații către Principal în următoarea manieră exemplară:
- în scris la: Czarnieckiego 4, 05-191 Nasielsk, Poland
- prin e-mail: kontakt@sisano.ro
Pentru a facilita recunoașterea reclamației, vă rugăm să indicați informații privind subiectul reclamației, data la care a apărut problema, ce solicită beneficiarul serviciului și cum poate fi contactat beneficiarul serviciului. Furnizorul de servicii va răspunde reclamației fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la depunerea acesteia.
§ 3. ÎNCHEIEREA DE CONTRACTE DE VÂNZARE ÎN MAGAZINUL ONLINE
- Încheierea unui contract de vânzare între Client și Vânzător este posibilă după plasarea unei comenzi în conformitate cu procedura descrisă în acești Termeni și Condiții. Plasarea unei comenzi în acest mod constituie o ofertă făcută de către Client vânzătorului de a încheia un Contract de vânzare în termenii și condițiile incluse în Comandă. Informațiile conținute în Magazinul online nu constituie o ofertă în sensul Codului civil, ci doar o invitație de a încheia un Contract de vânzare în conformitate cu procedura descrisă în acești Termeni și condiții.
- Prețurile Produselor din Magazinul Online sunt exprimate în lei românești și includ taxele (prețuri brute). Prețul total de achiziție al Produsului care face obiectul comenzii este comunicat Clientului în momentul plasării comenzii, iar înainte de confirmarea acesteia (făcând clic pe câmpul “Comandă și plătește”) este comunicat costul total care trebuie suportat de către Client în legătură cu încheierea Contractului de vânzare.
- Odată ce comanda a fost plasată, vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia. Apoi, Vânzătorul trimite Clientului o declarație de acceptare sau neacceptare a comenzii în vederea executării. Confirmarea primirii comenzii și a acceptării sau neacceptării acesteia în vederea executării se face prin trimiterea de către Vânzător a unui mesaj de e-mail către Client la adresa de e-mail a Clientului furnizată în timpul plasării comenzii. La primirea de către Client a mesajului de e-mail de confirmare a acceptării Comenzii pentru executare, se încheie un Contract de vânzare între Client și Vânzător.
- Conținutul Contractului de vânzare este înregistrat și pus la dispoziție prin permiterea accesului la conținutul Termenilor și condițiilor în Magazinul online, prin trimiterea unui mesaj de e-mail descris la punctul 3 de mai sus și în sistemul informatic al Magazinului online al Vânzătorului.
- După încheierea Contractului de vânzare și efectuarea plății de către Client, Vânzătorul va transmite, în termen de 5 zile lucrătoare, Comanda către Furnizor pentru executarea acesteia și livrarea Bunurilor la adresa indicată în timpul comenzii.
§ 4. PLATĂ
- Vânzătorul va pune la dispoziția Clientului următoarele metode de plată pentru Contractul de vânzare:
- plata prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului
- plata electronică prin intermediul cardului de plată : Visa, Mastercard
- plata electronică prin intermediul platformei de plată PayPro sau PayPal;
- plata electronică prin intermediul sistemului de plată PayPro.
- În cazul în care Clientul alege să plătească prin transfer bancar sau prin plată electronică, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile de la încheierea Contractului de vânzare.
- Atunci când plasează o comandă, Clientul alege metoda de livrare a facturii: Clientul este de acord ca facturile să fie emise fără semnătura sa și trimise la adresa de e-mail indicată sau ca factura să fie livrată prin poștă la adresa indicată la plasarea comenzii.
- PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068, Judecătoria Districtului Poznań – Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Divizia VIII Economică a Registrului Judiciar Național KRS nr. 0000347935, valoarea capitalului social: 5 476 300,00 PLN, integral vărsat.
§ 5. LIVRARE
- Livrarea Bunurilor către Client se va face de către Furnizor la adresa indicată în Comandă la primirea informațiilor de la Vânzător cu privire la Comandă.
- Furnizorul va fi singurul responsabil pentru livrarea corectă a Bunurilor.
- Livrarea se va face prin:
• Romania Express – termen de livrare maxim 2-5 zile lucrătoare; - Începutul perioadei de Livrare a Bunurilor către Client începe de la data transmiterii de către Vânzător a informațiilor despre Comandă către Furnizor.
- Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv. Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați în posesia bunurilor sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia bunurilor.
- Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați (inserați numele dumneavoastră, adresa poștală completă și, dacă sunt disponibile, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, e-mail). Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.
- Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
- Efectele retragerii:
În cazul în care vă retrageți din prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din alegerea de către dvs. a unei alte metode de livrare decât cea mai puțin costisitoare metodă de livrare obișnuită oferită de noi), imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia dvs. de a vă exercita dreptul de retragere din prezentul contract. - Vă vom rambursa plata folosind aceleași mijloace de plată pe care le-ați utilizat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel; în orice caz, nu veți suporta niciun fel de costuri în legătură cu această rambursare. Putem să reținem rambursarea până când ați primit articolul sau până când ne furnizați dovada returnării, oricare dintre aceste evenimente are loc mai întâi.
- Vă rugăm să ne returnați sau să ne predați articolul Vă rugăm să introduceți aici numele și adresa poștală completă, numai dacă este cazul, a persoanei autorizate de dvs. să primească articolul, imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne informați cu privire la retragerea dvs. din prezentul contract. Termenul este respectat dacă trimiteți înapoi articolul înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
§ 6. RECLAMAȚII PRIVIND PRODUSELE
- Vânzătorul este obligat să livreze clientului un produs fără defecte. Răspunderea Vânzătorului față de Client pentru viciile Produsului rezultă din prevederile legislației general aplicabile, inclusiv din Codul civil.
- Reclamațiile referitoare la produse vor fi tratate de către Furnizor .
- Este posibil să se facă reclamații cu privire la Produse în următorul mod exemplar:
- în scris la următoarea adresă: Czarnieckiego 4, 05-191 Nasielsk, Poland
- prin e-mail: kontakt@sisano.ro
- Pentru a facilita recunoașterea reclamației, Clientul este rugat să indice obiectul reclamației, data la care a apărut problema, ce solicită și cum poate fi contactat Clientul, în cazul în care transportul este deteriorat sau alterat, să anexeze raportul de daune menționat în §5 ust. 5 Reglementări
- Furnizorul răspunde imediat la reclamație, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia.
- În cazul în care furnizorul nu reacționează în termenul menționat mai sus, înseamnă că vânzătorul a recunoscut reclamația ca fiind justificată.
- Exercitând drepturile de reclamație sau de garanție ale Clientului care au ca rezultat necesitatea de a examina Produsul, Clientului i se va solicita să livreze Produsul Furnizorului la adresa sediului social al acestuia: Czarnieckiego 4, 05-191 Nasielsk. Procedura de mai sus nu afectează termenul de examinare a reclamației Clientului și nu încalcă drepturile specificate în prevederile Codului Civil.
- Reclamațiile depuse de către Client direct la Vânzător nu vor fi luate în considerare și vor fi transmise de către Vânzător Furnizorului, care poate prelungi termenul de examinare a reclamației.
§ 8. PROCEDURI EXTRAJUDICIARE DE PLÂNGERE ȘI DE RECURS ȘI NORME PRIVIND ACCESUL LA ACESTE PROCEDURI
- Sunt disponibile, de exemplu, informații detaliate privind posibilitatea unui client care este consumator de a utiliza procedurile extrajudiciare de reclamație și de despăgubire și regulile de acces la aceste proceduri:
- în birourile și pe site-urile web ale organismelor relevante ale administrației publice, de exemplu, mediatorii districtuali (orășenești) pentru consumatori, inspectoratele de inspecție comercială ale voievodatului, Oficiul pentru concurență și protecția consumatorilor,
- la sediile și pe site-urile web ale organizațiilor sociale ale căror sarcini statutare includ protecția consumatorilor,
- la sediile și pe site-urile web ale curților permanente de arbitraj pentru consumatori.
§ 9. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE – DISPOZIȚII PENTRU CONSUMATORI
- Un client care este consumator se poate retrage din vânzare în termen de 14 zile fără a livra suplimentul.
- Run of the end of the best in gura. 1 începe cu livrarea Produsului de către Furnizor către consumator.
- Consumatorul se retrage din contract, cuvântul poate informa Vânzătorul despre retragerea din contract. Terminalul de retragere strigat de Consumatorul de Rețea înainte de expirarea acestui terminal sosește.
- Modelul acordului de retragere este atașat la Regulament.
§ 10. DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRINORI
- Această secțiune a Regulamentelor și prevederile cuprinse în acestea se aplică numai Clienților și Destinatarii Serviciilor care nu sunt consumatori (antreprenori).
- Răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru Produs față de Clientul care nu este consumator este exclusă.
- Litigiile judecatoresti dintre Vanzator si intreprinzatori se depun instantei competente de la sediul Vanzatorului.
§ 11. DISPOZIȚII FINALE
- Aceste Regulamente pot fi modificate, dar în cazul unei modificări a Regulamentelor:
- in domeniul serviciilor continue (ex. Cont), reglementarile modificate sunt obligatorii pentru Client, daca Clientul a fost instiintat in mod corespunzator asupra modificarilor si nu a reziliat contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data notificarii. În cazul în care modificarea Regulamentului are ca rezultat introducerea oricăror noi taxe sau o creștere a celor actuale, Destinatarul Serviciului care este consumator are dreptul de a se retrage din contract;
- în sfera Contractelor de vânzare, modificările la Regulamente nu pot încălca contractele încheiate înainte de data intrării în vigoare a modificărilor la Regulamente, în special, modificările la Regulamente nu vor afecta Comenzile deja plasate sau transmise și încheiate, implementate sau a încheiat contracte de vânzare.
- În aspectele care nu sunt acoperite de prezentele Regulamente, se aplică prevederile generale aplicabile ale legislației poloneze.
Anexa nr. 1 – retragere din contract (se aplică consumatorilor)
Data adăugării
………………………………………
………………………………………
………………………………………
Inumele consumatorului
Adresa consumatorului
Numele și adresa antreprenorului
Declarație de retragere dintr-un contract la distanță sau în afara spațiilor comerciale
Eu/Noi ()……………………………….… prin prezenta informăm/informăm () despre retragerea mea/noastră () din contractul de vânzare a următoarelor articole () …… ………………..……
Data primirii mărfurilor(*)……………………………………..……………….
……………………………………………
Semnătura consumatorului(i)
(*) Se șterge acolo unde nu este cazul