Retururi și reclamații

Retragerea din contract

Dacă sunteți un consumator – ca regulă generală, aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță.

Vă puteți retrage din contract prin trimiterea unei declarații de retragere către noi, de exemplu, prin trimiterea unui e-mail la: kontakt@sisano.ro.

Returnați-ne imediat articolul returnat la următoarea adresă:

Romania Express / SISANO
Sameday Arad / Dolly Trans
Centura Arad, DN7 km541+150
Arad 310000, Romania
Tel.: 0751 529 650,

dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care vă retrageți din contract.

Vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile.

Începe perioada de retragere de 14 zile:

  • pentru un contract în care livrăm bunurile cu obligația de a transfera proprietatea bunurilor, din momentul în care bunurile intră în posesia dumneavoastră sau a unui terț desemnat de dumneavoastră, altul decât transportatorul,
  • pentru conținutul digital, din ziua încheierii contractului.

Trimiterea declarației înainte de termen este suficientă pentru a respecta termenul limită.

Vom rambursa plata efectuată de dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare a articolului în conformitate cu termenii și condițiile, fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care primim declarația dumneavoastră de retragere din contract.

Putem reține rambursarea plății primite de la dvs. până când primim articolul înapoi sau până când dvs. ne furnizați dovada că l-ați trimis înapoi, oricare dintre aceste evenimente se produce primul.

Rețineți că dreptul de retragere al consumatorului dintr-un contract la distanță nu se aplică, printre altele, unui contract:

  • în care obiectul prestației este un articol nerefabricat produs conform specificațiilor consumatorului sau destinat să satisfacă nevoile individuale ale acestuia,
  • în cazul în care obiectul spectacolului este un produs perisabil sau cu termen de valabilitate scurt,
  • în cazul în care obiectul serviciului este un articol furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare,
  • în cazul în care obiectul livrării este o înregistrare sonoră sau vizuală sau un program informatic furnizat într-un ambalaj sigilat, dacă ambalajul este deschis după livrare
  • pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, în cazul în care executarea a început cu consimțământul expres al consumatorului înainte de sfârșitul perioadei de retragere și după ce comerciantul a informat consumatorul cu privire la pierderea dreptului de retragere.

Pentru detalii privind anularea, vă rugăm să consultați Termenii și condițiile noastre de vânzare.

Reclamații

Dacă sunteți un consumator, în cazul în care bunurile achiziționate de la noi se dovedesc a fi defecte, aveți dreptul de a le reclama în baza garanției. Cel mai bun mod de a depune o reclamație este prin e-mail: kontakt@sisano.ro sau prin poștă la adresa, Romania Express – Internet Shop, Depozit Sameday Arad, Str. Bodrogului F/N, 310059 Arad.

Bunurile care fac obiectul reclamației trebuie trimise la: Romania Express – Internet Shop, Depozit Sameday Arad, Str. Bodrogului F/N, 310059 Arad, Tel.: 0751 529 650

În legătură cu un defect, puteți solicita:

  • înlocuirea articolului cu un articol fără defecte,
  • remedierea defectului,

sau să facă o declarație despre:

  • reducere de preț,
  • retragerea din contract – în cazul unui defect material.

Suntem răspunzători față de dumneavoastră pentru defectele descoperite înainte de expirarea a doi ani de la data livrării bunurilor.

Ca regulă generală, puteți depune o reclamație în termen de un an de la constatarea unui defect, însă termenul de depunere a reclamației nu se poate încheia înainte de expirarea perioadei de răspundere a vânzătorului.

Vom lua în considerare reclamația dvs. (vom răspunde la aceasta) în termen de 14 zile de la primirea reclamației dvs.

Puteți găsi mai multe informații despre reclamații în Termenii și condițiile noastre de vânzare.